Indien je een klacht(en) hebt over de zorg, dan kun je natuurlijk eerst bij de desbetreffende begeleiders terecht. Dit kan je persoonlijk begeleider zijn, maar ook een andere begeleider en/of de teamleider.
In sommige gevallen schakelt de begeleiding - in overleg met jou - de klachtenfunctionaris voor clienten in bij gesprekken over jouw klacht.
De klachtenfunctionaris binnen Neocura is Suzanne van Turnhout, onze gedragsdeskundige. Zij kan adviseren bij problemen zoals bijvoorbeeld: seksuele intimidatie, pesten, agressie en ongewenste omgangsvormen. Tevens kan zij je ondersteunen bij je klachten en/of bemiddelen, en kan zij indien gewenst ook doorverwijzen naar de externe klachtencommissie.
Suzanne van Turnhout is te bereiken via mail op: suzanne.van.turnhout@neocura.nl
Lees hier het Klachtenverslag Neocura Arnhem 2021
Lees hier het Klachtenverslag Neocura Arnhem 2022
Lees hier het Klachtenverslag Neocura Arnhem 2023
Lees hier het Klachtenverslag Neocura Zutphen 2023
Lees hier het Klachtenreglement van Neocura Zutphen